Sunday 14 April 2013

BUAH ZURIAT@ BUAH ADAM HAWA


Assalamualaikum ... 

Siapa yang tak inginkan cahaya mata dalam melengkapi cinta antara suami dan isteri . Setiap pasangan yang dh berkahwin inginkan anak tapi sesetengah pasangan susah untuk mendapatkan anak walaupun dh mencuba pelbagai cara sama ada cara moden atau tradisional .
Buah zuriat atau buah adam hawa boleh membantu mendapatkan anak , InshaAllah . Buah ni terdapat di Mekah . Dalam berusaha kita perlukan doa. Berdoalah agar di kurniakan cahaya mata . Allah sentiasa mendengar rintihan hamba-Nya.



Sebenarnya aku baru tahu wujudnya buah zuriat ni . Ni pun sebab sepupu aku yang cerita dan dia juga guna alternatif ni untuk dapatkan anak . Hanya minum air rebusan buah ini bersama suaminya , Alhamdulillah sekarang dia dah di sahkan hamil . Terpancar keriangan kat muka dia . Aku pun tumpang happy kat dia .







Buah zuriat @ buah adam hawa






Mudah saja nak rebus buah nie , just belah ja , aku sarankan gunakan kapak , sebab kulit buah ni sangatlah keras . Lepas tu , rebus ja dalam periuk dan minum air rebusan itu . InshaAllah , berjaya  :) 


Jangan risau sekarang kita boleh dapatkan buah zuriat dengan mudah . Untuk info yang lebih lanjut boleh lah klik   http://rumpunyakasihharmoninyasayang.blogspot.com/ . InshaAllah ada jawapannya . Semoga ini dapat membantu kepada mereka yang buntu untuk mendapatkan cahaya mata . Semoga Allah memakbulkan doa dan usaha kita semua . Amin :)




1 comment:

a i m z said...

kat mekah ja ka??

Drop Your Link Here!

Sambutlah Cinta Tuhan Yang Sentiasa Dicurahkan Pada HambaNya