Sunday, 14 April 2013

F.A.H.A.M

Assalamualikum....


Sapa lah yang tak ingin mencintai dan di cintai di dunia ini . Bila hati dah suka , boleh buat hidup kita gila.hehehe..Apa yang aku merepek ni pun aku tak tahu la. Tapi ini lah realitinya  "CINTA AKU SUCI , SETULUS HATI SELUHUR KASIH" . Aceyyy .. dh macam ayat novel ja . Nie mungkin sebab aku dh bnyak habiskan cuti mid sem aku dengan baca novel .Boleh di katakan makan novel, tido novel, mandi novel  dan yang pling best shopping pon novel . Hahaha . Bagi peminat novel pasti tahu mcm mana rasa kalau  selalu asyik bernovel . Bila kita faham apa jalan cerita novel tu , kita akan terus baca dan baca . Walaupun kadang-kadang ending cerita tu tak sama dengan apa kita harapkan .



Dalam kita berkawan dan mengenali seseorang tu , mestilah kita akan rasa sesuatu , maksudnya perasaan . Tapi kita masih tak pasti apa sebenarnya yang kita rasa .Indah ! Indah! indah ! dan indahnya la dunia ni . Tapi lagi best kalau kita sesama belajar dan berjaya di samping mengenali dengan lebih rapat lagi.Tapi awas ya , Jangan sampai menaruh harapan yang sangat tinggi , takut diri kita yang kecewa . hehehe . Berdoalah agar dia jodoh kita yang terbaik . Mungkin dia tak nak lagi menjanjikan apa-apa hubungan sebab kita masih belajar , mana tahu nanti kalau dia dh ada kerjaya , dia sendiri yang akan meluahkan perasaannya(Harapan sajalah ) . hahahaha . Akan ku nantikan kamu dan  Biarku sentuh hatimu wahai *****N . Semoga kita berhubung selamanya . Amin . 




Dah banyak yamg aku melalut kat atas , ada yang betul dan ada yang tak betul . Hahaha . Yang penting jangan asyik sgt BERCINTA sampai lupa nk belajar . Ingat amanah mak ayah kita . Belajar sampai berjaya ye . Lagi cun kalau berjaya dalam kedua-duanya sekali . Berjaya dalam belajar dan berjaya dalam bercinta. Ermmm , lagi cun kalau kita dekatkan diri kat Allah maksudnya berdoa dan berdoa . ..




>Maaf andai tersalah kata dan terkasar bahasa<







2 comments:

a i m z said...

awww....
ah..susah ah..

Cik Tia said...

yepp! jangan memberi harapan yang tinggi. dan jangan berharap sesuatu yang tak pasti.

Drop Your Link Here!

Sambutlah Cinta Tuhan Yang Sentiasa Dicurahkan Pada HambaNya