Tuesday, 7 May 2013

Kaka kawannnn

assalamualaikum ,,








Sapa tak kenal si gadis ayu di atas ni . Kecik molek , apa2 pun tetap comeii.. Kat mana la gems nya , aku pun tak tahu la . Aku kagum ngn kawan aku nieh . Apa sebabnya nk tahu dak ?? Dia ni sangat lah manja dan periang . Tak penah aku tgk dia masam mencuka weyh . Apa yg dia pakai semua nampak lawa . Mesti ramai yang terpikat . Walau umur dia dah masuk 21 tapi cara dan perangai dia macam tak masuk umur tuh . hahahaha .. Maaf yee jue .



Nama dia JUMIATI . Asal dari  SABAH . Jauh wey dia datang menuntut ilmu . Aku tersangat lah bersyukur sbb ada kwn yg mcm dia. Happy ja selalu . Gelak ja keje dia. Kecoh satu kuliah kalau dia bahan org . Tak kering gusi la melepak ngn dia nie .Gambar kat atas ni aku ambik lam fb dia, hahaha.Dalam hanfon aku banyak sgt gambar dia .Sampai full memory aku , hahaha.. Semoga ikatan persahabatan ni kekal selamanya .Tersentuh hati aku , bila dia mcg dan tanya khabar aku . Dan yg paling penting doakan aku cepat sembuh . Thanks a lot jue . Susah nk cari kawan yg mcm dia . Caring sgt2. Aku hargai jue.



Senyumannya ibarat mentari yang menyinar hidup aku yang smakin pudar . Terima kasih Allah sebab bg peluang aku kenal kawan seperti dia . Ukhuwah fillah . Amin . 

2 comments:

Mr.N said...

Habaq kat jumiati ne. dia lidut. haha. =)

Zahrah Qaisara said...

lidut tu apa ?? hehehe..baeklah .. Mr.N ,,

Drop Your Link Here!

Sambutlah Cinta Tuhan Yang Sentiasa Dicurahkan Pada HambaNya